utorak, 12. siječnja 2021.

Mađioničar Josip !


Dobro došli na moju stranicu!

Ja sam mađioničar za sve prigode!
Cijeli sam život posvetio proučavanju ove umjetnosti kako bi što bolje animirao one željne vrhunske zabave!
Moji programi su očaravajuća i uzbudljiva mješavina mađioničarskih vještina, profinjenog humora te velike količine interakcije koja će Vašim gostima pružiti doživljaj za pamćenje…
Predstave se izvode uz vrhunsku tehničku opremu (razglas, svjetlosni i drugi efekti, itd, po potrebi su prilagođene publici svih uzrasta!


GARANCIJA KVALITETE MOJIH USLUGA SU:

- Više od 1000 zadovoljnih poslovnih partnera.

- više od 200 novinskih članaka o mojem radu.

- više od 100 TV-e gostovanja.

- Više od četvrt stoljeća profesionalnog rada.

- Preko 300 nastupa godišnje.

- Stalna edukacija na mađioničarskim skupovima u Hrvatskoj i inozemstvu.

- Međunarodna reputacija.

- Veliki broj preporuka i pohvala stručnih osoba.

- Desetak tisuća gostiju koji pogledaju programe u mome domu u Đakovu

( čuvenoj VILI MAGIC – jedinom takvome objektu u Europi )


Molimo vas da me kontaktirate bez obaveze kako bi Vas opširnije upoznao s mojim programima.  098/253-049 ili me posjetite osobno.